Карпатський бренд

Карпатська колекція чаїв – це не просто назва, а бренд. Великий бренд високоякісного натурального продукту, що пройшов перевірку часом та професіоналами.

В 2003 р. 7 країн, в число яких ввійшла і Україна, взяли на себе велику відповідальність оберігати екологію та чистоту Карпат, підписавши так звану Карпатську конвенцію. Саме з цією датою і пов’язані перші згадки про загально карпатський бренд, що об’єднував всі природні об’єкти цієї місцевості, включаючи флору і фауну.

Досвід багатьох країн показував, що місцевим виробникам продукції необхідна підтримка у вигляді марки/бренду, який би працював на чисте, як гірське повітря, ім’я компанії, що ділитиметься із населенням дарами природи. Ідей стосовно даного питання було немало, та в дії вони переросли в серпні 2010 року на швейцарсько-українському семінарі. Отож, асоціації «Чиста флора» було запропоновано розробити відповідні заходи щодо реалізації концепції, що прозвучала на вищеназваному міжнародному заході.

В результаті цього, асоціація підняла прапор Карпатського бренду як єдино цілого у галузі зеленого туризму, народної музики, а головне органічного здорового харчування.

Як наслідок стрімкого розвитку подій відбулася популяризація Карпатського бренду не без допомоги засобів масової інформації. Від так, карпатська продукція стала відома як в Україні, так і за її межами.

Сьогодні ми маємо чим пишатися. Широкий асортимент продукції та сертифікати, що вказують на якість - яскраве свідчення цього.