кошик 0

У Вашому кошику відсутні товари.

Доставка та оплата

Обробка та збір замовлення займає 1-2 (рідше 3) робочих дні.

Всі отримані замовлення опрацьовуються в порядку черги, товар не бронюється.

Відправка замовленого товару по всій території України здійснюється наступними транспортними компаніями: «Нова пошта», «Укрпошта» та «Делівері» та ін..

 «Нова пошта» http://novaposhta.ua/

«Укрпошта»http://www.ukrposhta.com/

«Делівері» http://delivery-auto.com.ua/

та ін.

Які умови пересилки? Наприклад, Нова пошта  «Нова пошта» http://novaposhta.ua/

Доставка до відділення "Нової пошти".

За допомогою доставки "Новою поштою", Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках нашої Батьківщини. У середньому доставка займає 1-3 дні. Вартість доставки уточнюйте в ТОВ «Нова Пошта». Доставку оплачує замовник.

Оплата: На карту "ПриватБанк"

або

Оплата: Накладний платіж (при отриманні на Нова Пошта)

«Накладний платіж» - спосіб розрахунків одержувача товарів з їх відправником (продавцем), здійснення розрахунків за відвантажені товари, при якому транспортна організація або поштова служба приймає на себе зобов'язання видати вантаж тільки після оплати одержувачем оголошеної цінності доставленого. Ця сума переводиться відправнику.

 Вартість доставки від 20 гривень, термін від 1 до 4 днів. Вартість і термін доставки залежить від обсягу, ваги і віддаленості населеного пункту.

При отриманні товару у відділенні Вам потрібно мати при собі паспорт (або посвідчення водія), а також знати свій номер товарно-транспортної накладної (декларації), який прийде в SMS на Ваш мобільний номер телефону.

Витрати транспортної компанії на доставку вантажу оплачує клієнт при отриманні товару.

За доставку, цілісність і збереження вантажу відповідальність несе компанія-перевізник. Необхідно перевіряти цілісність упаковки і товару в момент отримання Вашого замовлення в офісі автоперевізника, згідно з умовами транспортної компанії. Якщо Ви виявите пошкодження, завдані під час перевезення, необхідно це зафіксувати документально, в чому Вам допоможуть співробітники транспортної компанії. У даному випадку компенсацію покупки і перевезення проводить транспортна компанія.

З іншими кур’єрськими службами принцип роботи такий самий.

Стосовно повернення або обміну товару протягом перших 14-ти днів:

 Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінено або повернуто у магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

  • товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;
  • програмне забезпечення не піддавалося змінам (крім випадків звернення до авторизованих СЦ, у такому разі має бути присутня відповідна довідка про виконану роботу);
  • товарний вид збережений, тобто залишилися всі ярлики, наклейки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці;
  • наявні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон (якщо такий був), квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар прийшов до Вас у не належному вигляді, несправний або пошкоджений, і це вина нашого магазину, Ви маєте право негайно повернути його нам. В такому випадку після отримання відправлення ми відсилаємо Вам інший товар або повертаємо гроші.

Увага! Товар, який вам не сподобався або не підійшов у зв'язку із особистими причинами, які ніяк не стосуються вище зазначених пунктів,  повертається однією з транспортних компаній за рахунок покупця.